آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت روشن

905 18 910 - 021
لوگو طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن

جدیدترین روش های جذب بازدید کننده برای سایت در 1402

شاید با خواندن تیتر روش بستن بند کفش جردن تعجب کنید و با خود بپرسید «آیا این موضوع واقعا اهمیت دارد؟ روش بستن بند کفش کتونی که نباید موضوع خیلی مهمی باشد!.» اما به نظر ما این موضوع بسیار مهم است. زیرا روش انتخابی شما در بستن بند کفش جردن، استایل خاصی به شما می‌دهد. همچنین بر جلوه کفش شما نیز تاثیر مثبت و منفی دارد. از این رو اگر قصد خرید کفش نایک جردن را دارید بهتر است با روش بستن بند کتونی جردن نیز آشنا شوید. به این منظور ما در اینجا به چند روش بستن بند کتونی جردن اشاره کرده‌ایم تا با انتخاب روش دلخواه، بند کتونی خود را به بهترین شکل ببندید. طراحی سایت

آیا روش بستن بند کتونی جردن متفاوت است؟

تفاوت خاصی بین روش بستن بند کتونی جردن با سایر کتونی‌ها وجود ندارد. اگر کتونی شما از برندهای دیگر است و از نظر ظاهری شبیه به کنونی جردن است می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید. روش‌های بستن بند کتونی جردن متعدد است. برخی از آسان‌ترین و بهترین روش‌ها عبارتند از:

مدل ضربدری

روش بستن بند کتونی جردن به صورت ضربدری یکی از آسان‌ترین روش‌ها است که احتمالا بسیاری از ما از آن بارها استفاده کرده‌ایم. تصور کنید کتونی جردن شما 5 حلقه در سمت راست و 5 حلقه در سمت چپ دارد. ابتدا بند را از اولین حلقه پایین سمت راست (و از قسمت زیر) وارد ‌کنید؛ سپس به صورت مورب یا ضربدری آن را از حلقه دوم سمت چپ  (یا از قسمت زیر) رد کنید و بعد به سراغ حلقه سوم سمت راست بروید. این کار را تا اتمام حلقه‌ها انجام دهید. به همین راحتی.

مدل صاف

در روش بستن بند کتونی جردن به صورت صاف، بند کفش از دو حلقه موازی کتونی رد می‌شود. بعد از آن بند باید از حلقه دوم از قسمت زیر وارد شود و از روی کتونی وارد حلقه روبرویی ‌شود. اگر این نحوه بستن را تصور کنید باید حدس بزنید که بند کفش الان وارد قسمت چپ شده است. حالا باید بند را از حلقه سوم وارد کنید و دقیقا مانند مرحله قبلی عمل کنید. برای آنکه بتوانید بهتر این مراحل را طی کنید بد نیست که این روش را روی کتونی خود مرحله به مرحله امتحان کنید.

 

فهرست مطالب

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید
خبرنامه مجله کسب وکار اینترنتی و درآمدزایی آنلاین

با عضویت در خبرنامه، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه پولسازی اینترنتی دریافت کنید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
لطفا اطلاعات تماس خورد را وارد نمایید تا برای هماهنگی مشاوره با شما تماس بگیریم
طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن
با ما تماس بگیرید

شماره تماس

ورود به سایت