آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت روشن

905 18 910 - 021
لوگو طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن
کسب درآمد از وکالت

کسب درآمد از طراحی سایت وکالت

کسب درآمد از طراحی سایت وکالت چطور انجام میشود؟

خیلی از وکلا بعد از انجام طراحی سایت مدت ها سایت خود را رها کرده و دیگر به آن توجه نمیکنند، دلیل این کار این است که هیچ استراتژی برای سایت خود در نظر ندارند.

هر زمان که به سایت خود مراجعه میکنند با انبوهی از کلید ها و بخش ها مواجه میشوند که نمیدانند اصلا باید با آنها چکار کنند، یا حتی نمیدانند روی سایت خود باید چه مطالبی منتشر کنند.

البته کاملا حق دارند، تا زمانی که یک برنامه مشخص برای محتوا گذاری روی سایت نداشته باشند حتی اگر مطلب گذاری هم انجام دهند بیشتر وقت خود را هدر داده اند بجای اینکه به موفقیت اینترنتی سایت خود کمک کنند.

در این مطلب میخواهم به شما آموزش دهم که بعد از طراحی سایت وکالت چه کارهایی باید انجام دهید تا در کمترین زمان به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید.

قبل از شروع اجازه دهید مراحل را به چند دسته تقسیم کنم:

کارهای دسته اول برای جذب مخاطب از سطح اینترنت و به قولی برای افزایش بازدید سایت است. هرچه بازدید کننده بیشتر تعداد مشاوره ها و قرارداد ها بیشتر پس این قدم خیلی مهم است.

کارهای دسته دوم برای تبدیل کردن بازدید کننده به مخاطب خدمات شما هست، در این بخش قرار است یاد بگیریم که چطور اگر از هر 100 بازدید کننده 2 نفر آنها به تماس گیرنده تبدیل میشوند این نرخ را افزایش دهیم و از هر 100 بازدید کننده 15 تماس گیرنده بوجود آوریم. این بخش فوق العاده است و آموزشهای آن برای شما ضروری است.

کارهای دسته سوم برای اندازه گیری پیشرفت و موفقیت سایت است، قطعا بدون اندازه گیری و آنالیز شما نمیتوانید درست بودن فعالیتهای خود در سایت را بسنجید، پس همانطور که متوجه شدید تمام بخش ها به شدت مهم و در موفقیت طراحی سایت شما تاثیر گزار هستند.

کارهای دسته چهارم برای نگهداری مشتریان ثابت شما است و همانطور که مطلغ هستید اگر میخواهید در بازار کار خود یک برند موفق باشید باید مشتریهای ثابت بیشتری داشته باشید و این تنها با کارهایی که در این دسته به شما آموزش داده میشود اتفاق خواهد افتاد و ضمنا در تجارت شما مشتریان ثابت بهترین و بزرگترین پروژه ها را برای شما خواهند آورد.

پس تا اینجا ما متوجه شدیم که برای موفقیتی بزرگ نیاز به انجام فعالیتهایی داریم که در 4 دسته بندی به شما آموزش خواهم داد.

جذب بازدید کننده و افزایش بازدید در طراحی سایت وکالت

خبر خوب این است که ما برای جذب بازدید کننده کارهای مختلفی میتوانیم انجام دهیم که به دو دسته پولی و رایگان تقسیم میشوند.

مهمترین آنها رایگان هستند و برای بخش پولی شرایطی وجود دارد که هیچ هزینه شما حتی یک ریال آن دور ریخته نمیشود و کاملا تضمین شده هستند.

جذب بازدید کننده به صورت رایگان

بهترین فعالیت برای جذب بازدید کننده تولید محتوا است، محتوای شما بعد از تولید توسط موتورهای جستجو مثل گوگل ایندکس شده و در نتایج جستجوهای کاربران مطلب شما به آنها برای خواندن پیشنهاد میشود.

چطور بفهمیم کاربران دنبال چه اطلاعاتی هستند؟

اینجا همان قسمت است که شما نیاز به استراتژی تولید محتوا دارید و تعیین این استراتژی بسیار در موفقیت و زمان رسیدن به موفقیت طراحی سایت وکالت تاثیر گذار است.

قدم اول:

ما میخواهیم چه مخاطبانی را به سایت جذب کنیم؟

مخاطبان ما دنبال چه نوع اطلاعاتی هستند؟

مخاطبان ما با چه عباراتی جستجوهای خود را انجام میدهند؟

پاسخ سوالهای بالا استراتژی شما را مشخص خواهید کرد.

ابزاری به اسم گوگل کیورد پلنر که اگر آنرا در گوگل سرچ کنید اطلاعات کاملش را خواهید دید به شما خواهد گفت که چه عباراتی توسط مخاطبان شما بیشتر جستجو میشود تا پست های خود را با این تیتر ها قرار دهید.

به شما پیشنهاد میکنم در ابتدا یک موضوع را برای جذب مخاطب انتخاب کنید، به طور مثال اگر میخواهید سایت شما هم با عبارت طلاق توافقی و هم با عبارت وکیل ملکی بازدید کننده دریافت کند وقت خود را بر روی یکی از این عبارات بگذارید و زمانی که در این عبارت به اندازه ایده آل بازدید کننده داشتید به سراغ عبارت بعدی بروید.

دلیل این پیشنهاد این است که با این ترفند زمان رسیدن شما به موفقیت در جفت عبارات کوتاه تر خواهد شد.

به طور مثال اگر شما روی هر دو عبارت بخواهید به لینک اول گوگل بیاید و هم زمان روی هر دو وقت بگذارید زمان رسیدن به لینک اول برای هر دو عبارت دو سال خواهد بود ولی اگر اول روی وکیل ملکی کار کنید آنرا در طول 4 ماه به لینک اول خواهید رساند و طلاق توافقی را پس از آن شروع خواهید کرد و بعد از 6 ماه آنرا نیز به لینک اول میرسانید و در مجموع با 10 ماه فعالیت هر دو عبارت را به لینک اول گوگل رسانده اید.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

واتساپ
تلگرام
ایمیل
پرینت
خبرنامه آکادمی کسب و کار اینترنتی روشن

با عضویت در خبرنامه روشن، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه آموزش فروش اینترنتی دریافت کنید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
لطفا اطلاعات تماس خورد را وارد نمایید تا برای هماهنگی مشاوره با شما تماس بگیریم
طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن
با ما تماس بگیرید

شماره تماس

ورود به سایت