آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت روشن

905 18 910 - 021
لوگو طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن
طراحی سایت وکیل

وکلا مشتریان بیشتر نمیخواهند، پرونده های با کیفیت تر میخواهند

طراحی سایت وکیل مثل طراحی سایت های دیگر نیست. بر خلاف تمامی کسب و کارهای دیگر که هدف آنها از طراحی سایت افزایش مشتری می باشد اما در مذاکرات فراوانی که با وکلا داشتم به این موضوع پی بردم که وکلا نمیخواهند تماسهای آنها زیاد شود، آنها دنبال بالا بردن کیفیت مخاطبان سایت خود هستند تا مرتبط ترین مخاطبها با آنها تماس بگیرند و پرونده هایی که مشخصه های مرتبط تری با تخصص آنها دارد را مورد بررسی قرار دهند.

آنها تمایل داشتند شرایطی را فراهم آورند تا بازدید کننده سایت قبل از تماس با وکیل قوانین تعریف شده ای بابت مذاکره با وکیل را بداند، ما برای سایتهای وکلای محترم از استراتژی هایی استفاده  کردیم تا هر بازدید کننده ای تماس بیهوده یا نامربوط برقرار نکند و خارج از تایم کاری تماس و مزاحمت ایجاد نشود.

ما با فیلتر گذاری های مختلف بر روی محتوا و صفحات سایت کاری کردیم تا بازدید کننده ها به مرتبط ترین اطلاعات با مشکل حقوقیشان دسترسی پیدا کنند و قبل از هر گونه تماسی با وکیل از دانش و تخصص وکیل مطلع شده و اعتماد آنها جلب شود، که این استراتژی باعث شد افزایش دو برابری عقد قراردادهای مشتریان ما شد.

تا اینجا متوجه شدیم که در طراحی سایت وکالت باید حتما استراتژی محتوا گذاری داشت. باید مخاطبان سایت با توجه به تخصص وکیل طوری جذب شوند که در نهایت باعث ترافیک تماس بیهوده برای وکیل نشود.

قبل از سفارش طراحی سایت وکیل

به نظر من یک مشاور خوب در هر کاری باعث پیشرفت چند برابری و افزایش رشد شما در آن کار خواهد شد.

من در طول همکاری ام با وکلای مختلف متوجه شده ام وکلا به دو دلیل طراحی سایت میکنند.

دسته اول وکلایی که فقط برای پرستیژ کاری تمایل دارند وبسایت داشته باشند که من به این نوع سایتها، سایتهای بروشوری میگویم زیرا این سایتها برای رقابت آنلاین طراحی نشده اند و قیمت کمتری هم دارند اما ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند.

اصولا وکلایی که به اندازه کافی موکل دارند از این سایتها استفاده میکنند تا هویت آنلاین آنها زیبا و شکیل باشد. البته نکته دیگری که باعث تمایل آنها به طراحی سایت میشود جذب موکل بیشتر نیست بلکه سایتهای بسیاری در اینترنت هستند که نام آنها را در سایت خود قرار میدهند تا از طریق اعتبار نام آن وکیل مخاطبانی را به سایت خود جذب کنند.

پس وکیل تصمیم میگیرد هم سایتی داشته باشد که اگر کسی نامش را در گوگل جستجو کرد به سایت خودش منتقل شود و هم پرستیژ و هویت آنلاین خود را ارتقا دهد.

دسته دوم وکلای مورد علاقه من هستند که دنبال رقابت آنلاین هستند. آنها میخواهند شماره یک تخصص خود باشند، این وکلا کاملا میدانند که اگر تنها در یک عبارت کلیدی در لینک اول گوگل باشند چه درآمد فوق العاده ای برایشان ایجاد میکند و برای این رقابت آنلاین کاملا آماده هستند و من نیز یکی از بهترین محصولاتم که کاملا برای رقابت آنلاین بهینه شده است را در اختیارشان میگذارم تا با نصف تلاش رقبایشان به لینک اول گوگل برسند.

پس شما قبل از سفارش طراحی سایت وکالت باید از خودتان بپرسید دقیقا هدفتان از طراحی سایت چیست؟

آیا فقط میخواهید یک سایت داشته باشید تا کسانی که شما را میشناسند به راحتی در اینترنت پیدایتان کنند و پرستیژ کاری خود را افزایش دهید یا برای شماره یک شدن در گوگل و چند برابر کردن درآمدتان طراحی سایت میکنید؟

درست است که سایتهایی که برای رقابت آنلاین طراحی میشوند هزینه بیشتری دارند اما من به عنوان مشاور شما این اطمینان را به شما میدهم تهیه این سایتها خیلی به صرفه تر از آن چیزی است که فکرش را میکنید چون خیلی سریعتر از آنکه فکرش را کنید هزینه ای را که برای آن کرده اید به شما باز خواهند گرداند و شروع به سودرسانی خواهند کرد.

ضمنا توجه کنید سایت در نهایت یک ابزار است

ضمنا سفارش طراحی سایت خود را به شخص یا مجموعه بسپارید که فقط برای شما طراحی سایت نکند، بلکه خودش در زمینه جذب بازدید کننده و استفاده از استراتژی های تبدیل بازدید کننده به مشتری متخصص باشد.

من متخصص فروش اینترنتی هستم، اگر شما با من همکاری کنید تنها یک سایت از من نخواهید خرید، بلکه من با دانشم در کنار شما هستم تا راهنماییتان کنم چطور مرتبط ترین مخاطب ها را جذب کنید، با چه استراتژی هایی به سرعت به لینک اول گوگل بیایید، چطور بازدید کننده های سایتتان را به راحتی به موکل خود تبدیل کنید. من سالها برای بدست آوردن این دانش مطالعه کرده ام و دوره های مختلفی را گذرانده ام پس بهتر است بدانید سایت تنها یک ابزار است ولی دانش چطور استفاده کردن از آن است که باعث میشود سایت شما تبدیل به یک ماشین پولسازی شود.

 

نکات مهم در طراحی سایت وکیل

زمانی که بحث طراحی سایت برای هر کسب و کاری میشود نکاتی هستند که در آن کسب و کار باید رعایت شود. موضوع طراحی سایت برای وکیل هم از این قاعده مستثنا نیست.

اولین نکته که باید به آن توجه کنید این است که در حال حاضر بیش از 70 درصد جستجوهای اینترنتی توسط گوشی موبایل صورت میگیرد و خیلی از موکلان شما همین الان با موبایل خود در حال جستجو نیاز حقوقیشان در اینترنت هستند و باید سایت شما به صورت واکنشگرا طراحی شده باشد تا اطلاعات را به درستی نمایش دهد و این مورد یکی از نکات خیلی تاثیر گذار در جذب بازدید کننده سایت شما است.

نکته دوم داشتم سرعت لود بالای صفحه است، بازدید کننده ها به شدت بی حوصله هستند اگر سایت شما در کمتر از 3 ثانیه نمایش داده نشود شما این رقابت را باخته اید زیرا فاصله شما تا رقیبتان در اینترنت تنها به اندازه یک کلیک است، پس تا جایی که ممکن است باید سایت شما سرعت لود بالایی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن اطلاعات را نمایش دهد.

نکته سوم دسته بندی درست اطلاعات و استفاده از فیلتر های مختلف و بخش جستجو داخلی است. با توجه به اینکه سایت وکلا از مطالب حقوقی زیادی برخوردار است حتما باید شرایطی را فراهم آورید که بازدید کننده بتواند خیلی سریع و راحت به مطلب مرتبط با نیاز حقوقی اش برسد.

هر چقدر دسترسی به اطلاعات مختلف در سایت شما سختتر باشد یا اگر دسته بندی های مطالب شما درست نباشد و مثلا یک وبلاگ راه انداخته باشید و صدها مطلب در آن قرار دهید به شما این اطمینان را میدهم که خودتان در حال نابود سازی سایت خودتان هستید.

قبل از کلی زمان گذاشتن برای تولید محتوا اول به استراتژی محتوای گذاری و دسترسی به محتوای سایتتان توجه کنید و هر چقدر میتوانید مسیر رسیدن بازدید کننده به مطلب مدنظرش را آسان کنید.

اینکار باعث میشود مخاطب به دلیل راحتی کار کردن با سایت شما مکررا به سایتتان رجوع کند و این استراتژی به شدت باعث ارتقا سایت شما در گوگل و رسیدن به لینک اول گوگل خواهد شد.

بارها شده کاربرانی را دیده ام که وقتی عبارتی را در گوگل سرچ کرده اند وارد سایتی شده اند که لینک سوم یا پنجم گوگل بوده اما به دلیل اینکه محتوای خوبی داشته یا کار کردن با آن آسان بوده یا سریع لود میشده باعث شده انتخاب اول کاربر باشد.

پس بودن در لینک اول همیشه تضمین موفقیت و افزایش درآمد نیست، با توجه به تجربه طولانی ام ساختن برندی خوش نام از لینک اول گوگل بودن به مراتب تاثیر گذارتر است.

جالب است بدانید خیلی از جستجوهای اینترنتی در رابطه با طراحی سایت به شکل طراحی سایت روشن صورت میگیرد که نشان میدهد برند توانسته به لینک اول بودن قالب شود که خوشبختانه ما هم لینک اول هستیم و هم به لطف شما عزیزان توانسته ایم برندی خوش نام در عرصه طراحی سایت و برنامه نویسی باشیم.

نکته چهارم بررسی آمارهای سایت است، شما اگر ندانید چه کسانی از سایت شما دیدن میکنند یا کدام صفحه ها بیشتر دیده میشود چطور میتوانید تشخیص دهید آیا محتوای درستی در سایتتان قرار میدهید یا این محتوا جذاب هست یا اینکه بیشتر روی چه موضوعاتی کار کنید.

برای سایتتان از آنالیزور های داخلی و خارجی که تعداد بازدید کننده ها را نشان دهد و اگر حرفه ای تر باشد که دقیقا خانم یا آقا بودن آنها را هم نشان دهد و اینکه چه ساعاتی بازدید بیشتری دارید و اطلاعات دیگر باعث میشود کم کم با گذشت زمان پرسونا مخاطب های خود را تشخیص دهید و مطالب مرتبط تری را در سایتتان قرار دهید.

حداقل امکانات طراحی سایت وکیل

حتما سیستم وبلاگ داشته باشد زیرا محتواهای سایت شما یکی از مهمترین راه های جذب موکل است.

دسته بندی مطالب، با توجه به گسترده بودن موضوعات حقوقی در طراحی سایت وکالت حتما از دسته بندی های شفاف و متعدد برای مطالب خود استفاده کنید.

سیستم تگ گذاری مطالب، یکی از آیتم های جستجو راحت مطالب، جستجو آنها بر اساس تگهایشان می باشد مثلا تگ مرتبط با این مطلب طراحی سایت وکیل است.

سیستم جستجو درون سایتی، به دلیل اینکه بازدید کننده ها اصولا کم تحمل هستند تمایل دارند سریع به مطلب مد نظرشون برسن و سیستم جستجو داخلی این کار را انجام میدهد.

سیستم رزرو مشاوره حقوقی:

در حال حاضر پزشکان با سیستم های رزرو به شدت کار خود را راحت کرده و سرعت رسیدگی به مشتریانشان را افزایش داده اند، سیستم رزرو مشاوره در کمتر سایت وکیلی دیده میشود و همین تفاوت میتواند تاثیرات مثبتی روی مخاطب شما بگذارد.

درگاه پرداخت آنلاین:

حتما سایت شما باید امکان متصل شدن به درگاه های پرداخت و درگاه های پرداخت واسط را داشته باشد تا مشتریان شما بتوانند از طریق آن واریزی های مربوط به مشاوره آنلاین یا ثبت رزرو مشاوره را انجام دهند.

سیستم مشاوره حقوقی آنلاین:

با توجه به اینکه امروز کاربران زیادی روش های دریافت مشاوره آنلاین را یاد گرفته اند زمان مناسبی است که وکلا نیز در سایتهای خود امکان ارائه مشاوره آنلاین را فراهم کنند.

آمار سایت:

بدون بررسی آمار نمیتوان محتوای درست در سایت قرار داد و پیشرفت سایت را بررسی کرد، حتما از سیستم های ارائه آمار حرفه ای در سایتتان استفاده کنید.

صفحه  ساز حرفه ای:

با توجه به گستردگی موضوعات سایتهای وکلا داشتن یک سیستم صفحه ساز حرفه ای یکی از ضروریات سایت شما است.

سیستم پاپ آپ:

سیستم پاپ آپ کم میکند اطلاع رسانی های مهم سایت را به راحتترین شکل انجام دهید.

صفحه سوالات متداول:

یکی از صفحات مهم در طراحی سایت وکیل داشتن صفحه سوالات متداول است که باعث جلوگیری از سوالات تکراری بازدید کنندگان شود.

جمع بندی کلی و نتیجه گیری

طراحی سایت وکیل نیاز دارد تا استراتژی محتوا گذاری آن در ابتدا مشخص گردد. زیرا محتوا گذاری بدون استراتژی باعث ایجاد تماس های نامرتبط شده و این تماس ها بیشتر تبدیل به یک مزاحمت خواهد شد تا امکانی برای گسترش تجارت.

در طراحی سایت وکیل باید مسیرهایی که بازدید کننده سایت آنها را طی میکند تا به مطلب مورد نظر خود برسد بارها بازبینی شود تا حتی به اندازه یک کلیک هم شده راحتتر مخاطب بتواند به مطلب مورد نظر خود برسد و این بهینه سازی به شدت روی هویت برند شخصی آن وکیل در فضای مجازی تاثیر بسزایی دارد.

سایت های جدیدتر و حرفه ای تر امکان ارائه رزرو و مشاوره آنلاین حقوقی را دارا می باشند و سرعت افزایش درآمد وکلا را بیشتر خواهد کرد.

سیستم وبلاگ سایت وکلا باید دسته بندی های کاملا حرفه ای و شفاف داشته باشد تا بازدید کننده بتواند مطالب هر دسته بندی را به راحتی بررسی کند.

موتور جستجو داخلی سایت یکی از مهمترین ابزارهای در طراحی سایت وکیل است که باعث دسترسی راحتتر مخاطب به مطالب مرتبط با مشکل حقوقی اش میشود.

استفاده از آمار سایت و آنالیزروهای حرفه ای به شما کمک خواهد کرد پیشرفت سایت خود را به راحتی بررسی کنید، بدون این ابزار تمام فعالیت های شما در سایتتان غیر قابل ارزیابی خواهد بود.

سایت تنها یک ابزار بازاریابی آنلاین است، اگر روی آن زمان نگذارید و محتوای مناسب در آن قرار ندهید در نهایت فقط بروشوری آنلاین برای خود خریداری کرده اید، اما اگر زمان کافی برای آن در نظر بگیرید یا حداقل ادمین روی سایت خود بگذارید این سایت تبدیل به بهترین سرمایه گذاری شما خواهد شد زیرا چنان بازده ای خواهد داشت که از حد تصورات خارج خواهد بود.

رسیدن سایت حتی در یک عبارت کلیدی و مهم به لینک اول گوگل میتواند برای صدها نفر درآمد ایجاد کند. پس قدرت این ابزار را دست کم نگیرید و ضمنا سایتی که برای رقابت آنلاین آماده شده باشد و کدهای آن برای این موضوع بهینه شده باشد چند برابر کار شما را برای رسیدن به لینک اول گوگل راحتتر خواهد کرد.

از شما سپاسگزارم که تا انتهای مطلب همراه من بودید. من میلاد روشن هستم متخصص فروش اینترنتی و به شما کمک میکنم تجارتتان را از طریق سایت گسترش دهید.

 

 

 

طراحی سایت حقوقی یا در اصل طراحی سایت برای موسسات حقوقی به دلیل گستردگی اطلاعاتی که در زمینه این شغل وجود دارد، باید شرایطی داشته باشد تا بازدید کننده به راحتی بتواند به مطالب و اطلاعات آن سایت دسترسی داشته باشد.

یکی از موارد مهم در طراحی سایت موسسه حقوقی اطلاعات دسته بندی شده آن است. زیرا موضوعات حقوقی به همراه قوانین اطلاعات و نوشته های زیادی را در بر میگیرد نیازمند دسته بندی های درست و تگ گذاری های مرتب می باشد تا بازدید کننده ها به راحتی به مطلب مورد نظر خود دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه موسسات حقوقی دارای وکلای مختلف در زمینه های حقوقی مختلفی هستند بهتر این است که در دسته بندی اطلاعات از مگا منو در سایت استفاده شود تا همه موضوعات حقوقی به شکلی زیبا در سایت نمایش داده شود و دسترسی راحتتر باشد و حتما دسته بندی های درستی برای سایت مشخص شود.

داشتن مطالب زیاد باعث میشود که شما قبل از هر کاری استراتژی محتوا گذاری درستی را برای سایت خود انتخاب کنید که با گذشت زمان دچار پیچیدگی در محتوا گذاری نشوید.

پیش از سفارش طراحی سایت موسسه حقوقی

اگر شما وکیل هستید و موسسه حقوقی راه اندازی کرده اید و هنوز همکاری ندارید به شما پیشنهاد میکنیم روی اسم و فامیل خود برند سازی انجاد دهید و طراحی سایت وکالت داشته باشد زیرا سریعتر نتیجه خواهید گرفت و در گوگل هم جایگاه بهتری خواهید گرفت اما اگر تصمیم شما برای راه اندازی موسسه حقوقی قطعی است یا از همین ابتدا چند وکیل با یکدیگر همکار هستید میتوانید نام سایت خود را به نام موسسه حقوقی خود ثبت کنید و روی برند موسسه حقوقی کار کنید.

اگر برنامه شما این بود که روی برند سازی شخصی کار کنید حتما برای محتوای گذاری در سایت خود روی یک موضوع از موضوعات حقوقی متمرکز شوید تا سریعتر به نتیجه برسید. مثلا دعاوی ملکی یا مثلا طلاق.

اینکه چه موضوعی را انتخاب میکنید به خود شما بستگی دارد که کدام تخصص شما است یا کدام از لحاظ درآمدی بهتر است. بعد تمام مطالبی که در طراحی سایت وکیل قرار میدهید در مورد همان موضوع باشد زیرا اگر روی موضوعات مختلف کار کنید و از هر کدام چندین مطلب قرار دهید پروسه رسیدن سایت شما به لینک اول هر کدام از این دسته بندی ها زمانبری بیشتری خواهد داشت و دیرتر از طریق سایتتان به درآمد خواهید رسید. پس یک موضوع اصلی انتخاب کنید و تا جایی که میتوانید برای آن تولید محتوا کنید تا جایی که به لینک اول گوگل برسید و بعد به موضوع بعدی حقوقی بپردازید.

با این کار به سرعت به سمت صفحه اول گوگل حرکت خواهید کرد. عبارت کلیدی اصلی موضوعتان را پیدا کنید و حتما از آن عبارت در تمام مطالب خود استفاده کنید.

فراموش نکنید ساخت سایت به تنهایی باعث گسترش کار شما نخواهد شد و باید برای سایتتان وقت بذارید و متحوا در سایت قرار دهید. محتوا مثل موتور سایت شما است و باعث حرکت سایت شما برای رسیدن به لینک های برتر گوگل میشود و باید در ابتدا به مدت چند ماه  خودتان را متعهد کنید که حداقل هر چند روز یکبار مطلب روی سایت قرار دهید تا زمانی که به صورت روتین مطلب گذاری سایت انجام شود تا سایت بتواند از گوگل اعتبار بگیرد و به لینکهای خوبی در گوگل دست پیدا کنید و کم کم تماسهای شما شروع شود.

پس اگر زمان کافی برای تولید محتوا برای سایت خود ندارید یا یک ادمین استخدام کنید که این کار را برای شما انجام دهد یا فعلا از طراحی سایت برای موسسه حقوقیتان صرف نظر کنید. البته که اگر یک وبسایت راه اندازی کنید و روی آن وقت بگذارید قطعا چند برابر کسب و کار شما را گسترش خواهد داد اما اگر زمان ندارید فعلا اینکار را نکنید.

 

نکات مهم در طراحی سایت مشاوره حقوقی

زیرساخت طراحی سایت

برای اینکه بتوانیم از طراحی سایت حقوقی درآمد خوبی داشته باشیم باید جذب بازدید کننده خوبی داشته باشیم. جذب مخاطب هم از طریق تولید محتوا اتفاق می افتد. اما قبل از تولید محتوا باید زیرساخت درستی داشته باشیم تا زمان گذاری ما بر روی محتوا هدر نرود. این دقیقا هما قسمتی است که همیشه فراموش میشود.

اگر سایت شما کد نویسی خوب و بهینه ای نداشته باشد شما باید برای رسیدن به لینک اول گوگل چند برابر دیگران وقت بذارید. منظورم این نیست که سایتتان کد نویسی اختصاصی باشد، شما با سایتهایی که بر پایه سیستم مدیریت محتوا ساخته شده مثل وردپرس، جوملا یا دروپال هم میتوانید به لینک اول گوگل برسید اما زمانی که کدهای همین سایتها و قالبتان بهینه شده باشد.

برای بررسی بهینه بودن کد ها و زیرساخت سایت آنالیزورهای مختلفی وجود دارد اما اگر با آنها آشنا نیستید به شما پیشنهاد میکنم از یک متخصص طراحی سایت برای بررسی سایت خود کمک بگیرید. در زمینه آنالیز و بررسی سایت آقای میلاد روشن یک متخصص حرفه ای می باشد که میتوانید با کمک ایشان قبل از انجام هر کاری سایت خود را آنالیز کرده و مشکلات آن را برطرف کنید و بعد از آن با خیالی آسوده روی تولید محتوای خود متمرکز شوید.

وبلاگ در طراحی سایت

نکته مهم بعدی این است که در صورتی که طراحی سایت موسسه حقوقی شما کدهای بهینه ای داشت و به قولی موتور سایت شما در بهترین حالت بود، باید با تولید محتوا آنرا به حرکت درآورید. بخش وبلاگ یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت مشاوره حقوقی است زیرا از این طریق میتوانید به صورت ارگانیک و بدون هزینه تبلیغات، شروع به جذب بازدید کننده کنید.

بخش وبلاگ هم آیتم های مهمی داره که باید حتما در سایت شما موجود باشد مانند دسته بندی مطالب، تگ گذاری روی مطلب ها، امکان فیلتر مطالب بر اساس برخی المان ها، بخش مطالب مرتبط در صفحه هر مطلب، بخش کامنت گذاری مطلب ها.

امکان تبدیل کردن صفحه دسته بندی به یک لندینگ پیج که مهمترین عبارت دسته بندی را برای رسیدن به لینک اول گوگل پوشش دهد. یعنی به طور مثال اگر یکی از دسته بندی های شما دعاوی ملکی است میتوانید عبارت اصلی دسته بندی را دعاوی ملکی در نظر بگیرید و برای همین دسته بندی هم یک لندینگ پیج داشته باشید.

مشاوره حقوقی آنلاین در طراحی سایت وکیل

امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به ارائه خدمات به صورت آنلاین احساس میشود، بخصوص که کاربران اینترنتی بیشتر از هر زمان دیگری با مراحل پرداخت آنلاین آشنا شده اند و راحتتر اعتماد میکنند.

در حال حاضر پزشکان بهتر از هر شخص دیگری در حال استفاده از این سیستم هستند و خود را از محدودیت های فیزیکی و محلی خارج کرده اند، هم اکنون پزشکانی هستند که از خارج کشور به بیماران داخلی مشاوره میدهند و ساعتی چند صد هزار تومان هزینه مشاوره دریافت میکنند.

این خدمات دقیقا میتواند در زمینه مشاوره حقوقی نیز اتفاق بی افتد و زیر ساخت انجام این کار را آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن به صورت کامل دارا می باشد.

پس خودتان را به محله ای که دفترتان در انجا قرار دارید محدود نکنید و با قرار دادن سیستم رزرو و مشاوره آنلاین خدمات خود را به تمام کشور و حتی ایرانیان خارج از کشور نیز ارائه دهید.

اگر سایت شما در عبارت مشاوره حقوقی به لینک اول برسد با توجه به درخواست خیلی زیاد مشاوره حقوقی روبرو خواهید شد که میتواند باعث شود شما چندین وکیل را در سیستم خود اضافه کنید تا برای آنها هم ایجاد درآمد کند حتی اگر آنها در شهرهای دیگری باشند. با اینکار درآمد شما نیز چند برابر خواهد بود.

داشتن سیستم مشاوره آنلاین در طراحی سایت وکالت باعث سه نتیجه خوب میگردد:

اول اینکه بروز رسانی سایت شما سرعت بالاتری میگیرد زیرا سوالات مشاوره گیرنده در سایت شما ذخیره میشود و این خود محتوای جدید در سایت شما است و باعث ارتقا سایت شما در گوگل میشود.

دوم اینکه کار وقتی اطلاعات زیاد شما را در پاسخگویی به سوالات کاربران سایت میبیند بیشتر به شما اعتماد کرده و با خیال راحتتر از خدمات شما استفاده میکند.

سوم اینکه به دلیل امکان رزرو مشاوره حقوقی آنلاین دیگر تماسهای مشاوره ای بدون پرداخت هزینه بوجود نخواهد آمد و کاربران شما موظف هستند برای ارتباط با شما و دریافت مشاوره هزینه آنرا پرداخت نمایند.

حداقل امکانات مورد نیاز طراحی سایت حقوقی

بخش وبلاگ

ضروری ترین بخش برای جذب ارگانیک بازدید کننده و فعالسازی موتور حرکت سایت برای ارتقای در گوگل و نمایش دانش و ارائه ارزش به مخاطب جهت ایجاد اعتماد و بهینه سازی نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

مطالب مرتبط

جهت نگهداشتن بیشتر بازدید کننده در سایت و افزایش نرخ بانس ریت و تاثیر روی ارتقا سایت در گوگل

مشاوره حقوقی آنلاین

با ایجاد این بخش در طراحی سایت وکلا محدود آنها را از یک محله یا منطقه از بین خواهیم برد و وکلا میتوانند به تمام مشتریان خود در کشور و حتی خارج از کشور نیز خدمات مشاوره حقوقی ارائه دهند.

سیستم رزرو آنلاین

از این سیستم برای رزرو مشاوره، رزرو ملاقات یا هر نوع رزرو دیگری میتوان استفاده کرد که بعد از انجام رزرو کاربر به درگاه پرداخت هدایت شده و هزینه آنرا پرداخت خواهد کرد و با دریافت رسید زمان و روز دریافت مشاوره به آنها اعلام میگردد.

صفحه درباره ما

معرفی وکلا، نمایش گالری تصاویر اعضا موسسه حقوقی، محیط مجموعه و ویدیو معرفی مجموعه و خدمات آن، بخش مجوزها و جوایز و مدارک که وجود این اطلاعات در طراحی سایت حقوقی به شدت روی اعتماد مخاطب برای شروع همکاری تاثیر گذار است

صفحه تماس با ما

برای قرار دادن فرم تماس و اطلاعات ارتباطی مجموعه و شبکه های اجتماعی یا شبکه ها ویدیویی و بیان قوانین ارتباط به شما اگر قبل از تماس نیاز به هماهنگی یا واریز وجهی است.

صفحه سوالات متداول

این صفحه بار کاری تماس های بیهوده شما را کاهش خواهد داد زیرا شما با قرار دادن پاسخ متداولترین سوالهایی که پرسیده میشود میتوانید از ایجاد ترافیک کاری بیهوده جلوگیری کنید، ما در زمان طراحی سایت موسسه حقوقی به آنها پیشنهاد میکنیم روی دکمه تماس لینک این صفحه را قرار دهند تا کاربر قبل از اینکه تماس را برقرار کنند این صفحه را ببیند که شاید پاسخ ایشان در این صفحه موجود باشد و دیگر نیاز به تماس نباشد.

صفحه ساز حرفه ای

طراحی سایت وکلا نیاز ضروری به صفحه ساز حرفه ای دارد زیرا این امکان هم برای طراحی صفحات مهم سایت ضروری است و هم برای لندینگ پیج های اصلی شما. لندیگ پیج ها بهترین ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری هستند، پس حتما در طراحی سایت وکالت از این امکان استفاده کنید.

سیستم پاپ آپ

قطعا هر موسسه و شرکتی در دوره های زمانی مختلف موضوعاتی را جهت اطلاع رسانی به مخاطبان خود دارد، مثلا تغییر آدرس، یا تغییر شماره تماس، یا اضافه شدن خدماتی جدید به موسسه حقوقی، بهترین ابزار برای اینگونه اطلاع رسانی ها در طراحی سایت موسسات حقوقی سیستم پاپ آپ است.

گالری تصویر، صدا و ویدیو

طراحی سایت برای وکلا حتما باید یک گالری حرفه ای برای انواع مدیا ها داشته باشد، زیرا برخی وکلا بخصوص وکلایی که در زمینه حقوق بین الملل فعالیت دارند یا وب سایت آن ها خدمات مهاجرتی ارائه میدهد برای جلب اعتماد بیشتر مشتریان خود نیازمند قرار دادن ویدیو برای توضیح امور مهاجرتی است و حتما به شما پیشنهاد میکنم در زمان سفارش طراحی سایت مشاوره حقوقی این مورد ضروری را در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

زمانی که شما طراحی سایت حقوقی انجام میدهید در اصل شما تنها یک ابزار را تهیه کرده اید و این ابزار نیازمند زمان گذاری درست است تا بتواند بازده ای عالی برای شما داشته باشد.

این کار آسان نیست و مطمعن باشید اگر آسان بود همه انجام میدادند و همه از سایت هایشان درآمد های میلیاردی داشتند، و اینکه این کار آسان نیست تضمین کننده است که اگر شما انجامش دهید میتوانید از نتایج فوق العاده داشتن سایتی پولساز برخوردار شوید.

سعی کنید در کنار تهیه سایت حتما از یک متخصص فروش اینترنتی نیز کمک بگیرید، زیرا ایشان نکاتی را در جذب بازدید کننده برای سایت و یا تبدیل بازدید کننده به مشتری میداند و راه کارهایی به شما خواهد داد که حتی با کمترین بازدید کننده هم به درآمدی عالی از طریق سایت خود خواهید رسید.

طراحی وب سایت تنها راه شما برای کسب درآمد از اینترنت نیست و استفاده و فعالیت در اینستاگرام نیز برای جذب سریع مخاطب ابزاری مناسب است که میتوانید با کمک مشاوره اینستاگرام به تکنیک ها و ترفندهایی فوق العاده برای افزایش سرعت جذب فالوور و سئو اینستاگرام دست پیدا کنید.

خودتان را محدود نکنید و بدانید صدها راه برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و از خلاقیت و نبوغ خود دراین مسیر استفاده کنید.

لطفا اگر پیشنهادی برای بهبود مطلب یا نظری در مورد این مطلب دارید آنرا برای ما کامنت کنید.

 

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

واتساپ
تلگرام
ایمیل
پرینت
خبرنامه آکادمی کسب و کار اینترنتی روشن

با عضویت در خبرنامه روشن، هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه آموزش فروش اینترنتی دریافت کنید

دیدگاه

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
در صورتی که تمایل دارید ما با شما تماس بگیریم، اطلاعاتتان را از طریق فرم برای ما ارسال کنید.
درخواست تماس
لطفا اطلاعات تماس خورد را وارد نمایید تا برای هماهنگی مشاوره با شما تماس بگیریم
طراحی سایت
آژانس دیجیتال مارکتینگ روشن
با ما تماس بگیرید

شماره تماس

ورود به سایت